Friday, June 3, 2011

OMG...i miss my blog...

salam! dh lama2 sgt x berblog..mungkin sbb masa x mengizinkan..atau mood yg kurang bagus..
nnt2 la kita sambung bercerita yek..bila sikit demi sikit masalah yg bersarang dlm kepala ni disetelkan :)

Tuesday, March 1, 2011

Gila Perfume

I loveeeeeeeeeeeeeeeeee perfumeesssssss...Kalo org kata aku ilang akal, aku terima la kot..hahah..tp aku mmg suka perfume..ni perfume2 yg aku ada skrg..rasa nyer tahun 2020, lom tentu aku dpt pakai abis smua..tp jgn riso, ada yg dh aku bg kat kakak2 n kawan2 utk diorg abiskan..bkn pe, kdg2 adiahkan perfume utk diri sendiri bila ada benda yg wat aku hepi pada bulan2 tertentu (bukan tiap2 bulan aku beli perfume yekkk)..tp azam baru dh bermula, aku nk abiskan perfume2 yg ada ni smpi yg last, then br beli yg lain plak..berjaya ke nnt? hohoho...









Buruk & Baik

1.Banyak nyer benda berlaku lately..majoritinya, benda buruk..menyakitkan..menyedihkan..memutus asakan..dan membencikan…

2.Hp pn mcm makin dibiarkan..kdg2 leh lupa kat mana last skali letak phone (in 2 days)..betapa x layan nyer kat hp skrg…

3.Byk keje kat ofis..tp antara bersemangat atau tidak je wat keje..antara confirm atau tidak..antara perlu atau tidak..ermm…but, a few things motivates me..ONLY a few…a few…

4.Dh dpt laptop br sbb laptop dh crash tros..stress kot laptop tu..hohoo..sayang giler, sticker Liverpool pn ada lg lekat kat situ..winduuuu…

*makin hari makin paham erti kehidupan..

Sunday, January 16, 2011

Angka 5

selama ni asyik sibuk ckp takot gemuk la..bulat sgt la..skrg hahhh hambekkk engkauuu..naik 3 kilo dlm masa sebulan..dr 47 dh jd 50kg...weeeee~~

ada org kata kulit aku makin cerah..bukan sbb kolagen ye..tp aku rasa sbb kulit2 aku meregang bile dh makin gemok, so nmpk cerah sket..hahaha..analisis sendiri..

kaki dh besar sket, mcm payah nk melangkah utk kerap jogging *alasan*...
muka dh makin bulat dan bentuk tudung dh berubah *xmo ngaku makin uduh*...

br2 ni rasa mcm nk pitam b4 balik keje..so g klinik check2 sket...
doktor ckp tekanan darah aku sgt rendah..atas 80, bwh 50..
kata doktor, 'cik ni kurang makan..'
haaaaaaa??? kurang makan pe lg..kalo time jwb call pn aku leh ngunyah!!

Monday, January 3, 2011

Hanya kerana LEGO...

huhu...semlm aku g ECM..kebetulan abg n kakak ipar pon ada..so ada la anak2 buah aku, Arif n Aisyah skali..after jalan2, before balik...lepak kat kiosk mainan jap..tetibe Arif tarik tangan aku...

Arif : Alang, tgk ni..LEGO fire fighter..Arif suka main LEGO...
Aku : Erm...Arif suka yg ni ke?

*Arif angguk smbl mata dia terkebil2 tgk aku (dia jeling2 kat papa dia, takot papa dia nampak plak)..mengharapkan aku beli utk dia..sian aku tgk..aku nk belikan..tp sure abang aku marah..sbb dia kata Arif dh byk sgt toys..

Aku : Ermmm...ermmm...

*pastu Arif paham aku xleh belikan kot (budak kecik pn pandai sensitip kan?)..dia blah, g kat abg aku balik...

aku jarang belikan pape utk Arif..maybe sbb jarang jumpa. rasa bersalah smpi semlm pn aku mimpi Arif..tp xpe la..aku akan g Kuantan balik minggu ni kot..huhu..cme aku harap abg aku dh kurang daya tahan utk membebel...

Monday, December 27, 2010

Laki pakai short?

tolong la..aku x tau nape aku elergik sket laki pakai suar pendek...
mmg ler nmpk sempoi..dan tu bukan aurat laki..
tp tiap kali ternampak betis laki, aku rasa mcm nk muntah...*keji*

papehal, para lelaki yg ku kenali..tolong la pakai suar panjang sket..lgpon xla kaki jadi belang itam kalo kena matahari nnt kan? hohoho...

Monday, December 13, 2010

S.A.M.A.N

muaahaha..aku xmo cite panjang..tp yang pasti:

akaun aku dh licin * smua org bising tgk saman2 aku (bukan saman aku smua ye) * aku mcm xreti2 nk insaf gak..huhu..

ni salah sorang pesalah trafik yg malu nk tunjuk muka ;p

arini plak ada dlm paper makcik ni tunjuk deretan resit saman dia..gimme 5 makcik!

ni plak aku punyer..kuang3..tp bukan aku sorang ye..ni utk 3 kete..saman aku cuma 2 je..cayer x? caye laaa...caye laaaaaaaaaaa...

*aku x langgar peraturan lain..x memotong kat double line, x langgar lampu merah, pakai seatbelt..cume speeding je xleh nk disiplinkan diri..lalalalala~